AVIA, M EXPLIQUES LA TEVA HISTORIA? de ELMA VAN VLIET

Libros electrónicos descargables gratis para teléfonos Android AVIA, M EXPLIQUES LA TEVA HISTORIA? 9788417627799 in Spanish

Descargar AVIA, M EXPLIQUES LA TEVA HISTORIA? PDF


Ficha técnica

  • AVIA, M EXPLIQUES LA TEVA HISTORIA?
  • ELMA VAN VLIET
  • Número de páginas: 160
  • Idioma: CATALÁN
  • Formatos: Pdf, ePub, MOBI, FB2
  • ISBN: 9788417627799
  • Editorial: ROSA DELS VENTS
  • Año de edición: 2019

Descargar eBook gratis



Libros electrónicos descargables gratis para teléfonos Android AVIA, M EXPLIQUES LA TEVA HISTORIA? 9788417627799 in Spanish

Overview

Entrega aquest diari a la teva àvia perquè te'l torni ple de records.

Un regal per a la teva àvia, un tresor per a tu.

L'únic regal que t'agradarà que et tornin.

Amb aquest llibre li fas un regal molt especial a la teva àvia. Està ple de preguntes curioses, divertides i inesperades sobre tu, sobre ella, sobre tot el que heu viscut. La teva àvia podrà escriure i enganxar fotografies (o el que se li acudeixi) a les seves pàgines i el llibre es convertirà en un recopilatori únic que ella et tornarà perquè atresoris els seus records per sempre.

Àvia, com eres de petita?

Quins esdeveniments històrics van influir a la teva vida?

Quines lliçons de vida t'agradaria transmetre'm?

Perquè els nostres records són el regal més valuós del món.

Recorda. Escriu. Comparteix.

L'opinió dels lectors:
Li vaig regalar aquest llibre a la meva mare i m'agradaria que algun dia me'l tornés. M'ha reconegut que, gràcies a ell, ha recordat moltíssims moments de la seva vida. Ara parlem sovint del passat i acabem evocant un munt de records. Un regal magnífic!"»

Preciós! Un llibre que tots els fills haurien de regalar a la seva mare.

Un testament per a tota la vida. El llegat més bell que una mare pot deixa.

PUBLICACIONES SIMILARES: Meilleur forum pour télécharger des livres La naissance en BD - Découvrez vos super pouvoirs ! par Lucile Gomez (Litterature Francaise) ePub read pdf, Free ebook download forums Diary of an Awesome Friendly Kid: Rowley Jefferson's Journal download link, Kindle ebooks best sellers Crushing: God Turns Pressure into Power download pdf, Descargas de libros franceses PACK OFRENDA A LA TORMENTA + GUIA DEL BAZTAN site,

Libros electrónicos descargables gratis para teléfonos Android AVIA, M EXPLIQUES LA TEVA HISTORIA? 9788417627799 in Spanish

Free ebook downloader android Killing Eve: Codename Villanelle 9780316476720 in English by Luke Jennings

Descargar libros electrónicos para tabletas android DSM-5 MANUAL DE DIAGNÓSTICO DIFERENCIAL 9788498359237 en español de RTF DJVU

la ,de ,a ,que ,teva ,un ,la teva ,a la ,teva àvia ,avia m ,teva historia ,teva historia 9788417627799 ,para teléfonos android ,electrónicos descargables gratis ,libros electrónicos descargables

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


مطالب اینترنتی لوله و اتصالات ساختمان navaamoozesh postbz Zarchiver عشق هایی ک زنده به گور میشن... آموزش سئو سايت نرم افزار مدیریت مطب Esperanza's game کتابخانه نیستانی بافران
دزدگ